انجمن ماه سان (هواداری)

انجمن ماه سان (هواداری)

هواداری نویسندگان مطرح انجمن برتر ماه سان
انجمن ماه سان (هواداری)

انجمن ماه سان (هواداری)

هواداری نویسندگان مطرح انجمن برتر ماه سان

سالگرد تولد انجمن برتر ماه سان


انجمن برتر ماه سان به مناسبت نخستین سالگرد تولد انجمن، تقدیم می کند

 دل نوشته ها 


بسم الله الرحمن الرحیم
درست در اواخر آذر ماه بود که من هم فردی از اهل قلم شناخته شدم. برای منی که تمام دلخوشی‌هایم انشا و نوشته های مدرسه بود، این سرافرازی، زیادی مغتنم بود. اینک یک‌ سال از حضورم در این کانون گرم ادب می‌گذرد، درست یک‌ سال است که مرا هم نویسنده می‌نامند. نویسنده‌ای که از بدو تولد نویسنده زاده شده بود؛ اما این هواخواهی و حمایت های این خانواده ی معطوف به لطف بود که نویسندگی مرا مشهود ساخت. هنوز هم که هنوز است، همان نهال ذوق و شوق را در دل همیشه بهارم پرورش می‌دهم و برای ثمره‌هایش جرعه‌ای از عشق ایزدی را گرو می‌گذارم، چرا که این نبوغ شکل گرفته ی وجودم را نخست از یزدان منانم و بعد این کانون گرم ادب می‌دانم.
از پروردگار یکتا خواستارم شمع وجود این جمع تا ابدیت روشن بماند و گرما و فروغ مهرورزی‌اش را همیشه مورد لطف و مرحمت تمامی عزیزان حاظر در این جمع قرار دهد.
#زهرا_ق
کاربر انجمن برتر ماه سان


انجمن ماه سان فقط برای نویسندگی نیست. انجمن ماه سان به من می آموزد، آموزش درس زندگی و درس نوشتن. توی این انجمن همه خانواده ای هستیم که در کنار هم نوشتن را می آموزیم تا بگوییم حرف های دلمان را و استفاده کنیم از استعدادمان.
#پ_دریا
کاربر انجمن برتر ماه سان


این که ببینی افرادی صرفاً به خاطر پیشرفت خودت بهت کمک می کنن یه حس فوق العاده‌ست. 
بودن توی انجمن برای من پر از حس های خوب و دوست داشتنیه. زمان زیادی نیست که عضو انجمن شدم؛ اما توی همین مدت متوجه شدم با این که هر نویسنده در حال فعالیت فردی خودش هست؛ اما برای پیشرفت بقیه تلاش می‌کنه. همه مثل یه خانواده حواسشون به هم هست.
خوشحالم که عضو کوچیکی از این خانواده شدم.

#مریم_بوعذار
کاربر انجمن برتر ماه سان


ما ماه سانی ها مثل یک خانواده هستیم. هم درس نویسندگی می‌خونیم هم درس زندگی. تقریباً یک ساله که کنار هم هستیم. تا آخرش هم پشت هم می‌مونیم. وقتی ناامیدی به سمت یکیمون بیاد همه با کمک هم از جا بلندش می‌کنیم. توی دوران سختی دست هم رو می‌گیریم که مبادا دوستمون، هم خانواده‌مون، هم مسیرمون خسته بشه. یه مدیر داریم که همه‌مون رو کنار هم جمع کرده، بهمون درس می‌ده تا نویسنده بشیم و به آرزوهامون برسیم. اگه سنگی جلوی پامون افتاد چه جور بلندش کنیم یا کنارش بزنیم. هرکسی لیاقت ورود به این خانواده رو نداره. خیلی ها اومدن و رفتن؛ اما این جا موندن عشق می‌خواد. 


#بتول_طرفی
کاربر انجمن برتر ماه سان


خانواده‌ی ماه سان، کلمه‌ای که زمانی برای نخستین بار آن را شنیدم، هیچ فکر نمی‌کردم روزی عضوی از آن باشم. حدود سه ماه پیش بود که روزگار، این نویسنده‌ی قهار، مدادش را در دست گرفت و من و انجمن ماه سان که مانند دو خط موازی بر صفحه‌ی روزگار بودیم را به هم رساند. حال من هم شده‌ام یکی از رأس‌های این چند ضلعی محکم!
وقتی چشمانم را می‌بندم، روزی را می‌بینم که نامِ "انجمن ماه سان" افتاده بر سر زبان‌ها. آری، من به آن روز ایمان دارم.
تأسیس انجمن ماه سان، حامی نویسندگان این مرز و بوم، مبارک!
#زهرا_برهانی
کاربر انجمن برتر ماه سان


ماه سان صرفاً فقط یه انجمن برای نویسندگی نیست. ما توی این انجمن مثل یک خانواده هستیم. خانواده ای که در کنار هم به دنبال پیشرفت هستن. خوشحالم که عضویت توی این انجمن باعث شد تا دوست های خوبی پیدا کنم و همراه اون ها وارد چالش نویسندگی بشم. نویسندگی توانایی هست که در همه ی ما وجود داره. همه ی ما می تونیم نویسنده باشیم، چون همه گاهی نیاز به درد و دل داریم و بهترین گزینه برای خالی شدن وقتی که نمی تونی با کسی درد و دل کنی نوشتنه. درد و دل با نوشته هات گاهی می تونه آرومت کنه. از نظر من نوشته هایی که از قلب آدم ها منشا داره زیبا ترین کتاب دنیاست و اون آدم بهترین نویسنده ی دنیا، چون نوشتن رو باور کرده و به دنیای قلم و کاغذ اعتماد داره. حالا امروز روز یک ساله شدن این خانواده ی کوچیکه که به معجزه ی قلم باور داره. به امید روزی که این خانواده بزرگ تر بشه و نویسندگان بیشتری رو با خودش ببینه.
#تمنا
کاربر انجمن برتر ماه سان


آشنایی با خانواده‌ای فرهیخته سعادتی می‌خواهد.
خانواده‌ای که در جنگی نابرابر حافظ فرهنگ خویش است.
خانواده‌ای که در عین خردسالی، خانواده‌ی بزرگیست.
ماه سان، نامی درخشان که برای در کنار هم نگه داشتن فریادهای تنهایی که برای زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل خود دستشان به جایی بند نیست، فریاد رس است.
امروز اولین سالگرد تاسیس این خانواده‌ی بزرگ است. با آرزوی موفقیت و فتح قله‌های بلند پیروزی، تولد یک‌ سالگی انجمن ماه‌ سان را به تمام ماه‌ سانی‌ها تبریک می‌گویم.
#زهرا_دولتخواه
کاربر انجمن برتر ماه سان


دانلود پک استیکر تولد انجمن




تبریک تولد به تمامی اعضا و خوانندگان عزیز انجمن




گزیده ای از بهترین آثار انجمن
به مناسبت سالگرد تولد انجمن